Continuiteit van het werkproces
Uw werkproces optimaal ondersteunen. Zorgen dat u doorkunt met werken, terecht kunt met vragen, en storingen snel verhelpen. Via telefonische support ondersteunen we de gebruiker, via beheer op afstand zorgen we dat de boel blijft draaien. En met ondersteuning op locatie zorgen we dat storingen snel en accuraat worden verholpen.
Online en offline dataveiligheid
Dataveiligheid en beveiliging is van het grootste belang. Onze ICT experts zorgen dat uw omgeving veilig te gebruiken is. Pentesten zorgen dat alles grondig getest is. En de grootste bron van datalekken, de gebruiker, krijgt gedegen training en advies in het omgaan met datadragers.
De juiste hulp bij vragen
Een helpdesk die het zelf ook niet weet? De grootste bron van ergernis. Taalafstand en gebrekkig Nederlands de tweede bron van ergernis. Basesupport heeft helpdesk medewerkers die correct Nederlands spreken en die zeer gedreven en ervaren zijn.
Ons support team staat altijd voor u klaar om u te helpen bij uw vraag.
Een SLA is een afspraak over een servicelevel. De Basesupport serviceorganisatie is ongericht rondom ISAE3402 en levert SOC2 support. Wij houden ons aan de richtlijnen van ITIL. SLA met een x uur response-tijd behoort tot de mogelijkheden.
Zorgeloze online ondersteuning begint bij goede webhosting, Goede webhosting is in vertrouwde handen van Basecode klik hier voor de hosting pakketten.